dopr
dopr
+40 316 301 504 (PO-PÁ 08:00-16:00)

TERMENI ȘI CONDIȚII DE CUMPĂRARE

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

Acești termeni și condiții (în continuare ”Condiții”) se referă la contractele închete prin intermediul magazinului on-line VUCH situat pe https://www.vuch.ro/ (în continuare ”interfața web“) între compania noastră

 

Vuch s.r.o., cu sediul Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,

 CUI: 04522150,

Cod TVA: CZ04522150                                      

Înscrisă în Registrul comerțului din Hradci Králové, secțiunea C, dosar 36028

Adresa poștală: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim

Număr telefon: +40316301504

E-mail de contact: info@vuch.ro 

 

Ca vânzător

Și dumneavoastră ca cumpărător

 

1.DISPOZIȚII PRELIMINARE

  • Rezumatul condițiilor comerciale

Conform contractului de achiziționare avem obligația de a livra bunurile enumerate în comandă iar dvs. aveți obligația de a prelua bunurile comandate și de a achita prețul de achiziție. Pentru a încheia contractul, trebuie să faceți o comandă iar aceasta să fie confirmată din partea noastră (a se vedea articolul 2). Informații privind prețurile pot fi găsite la articolul 3. Posibilele modalități de plată și de livrare pot fi găsite în articolele 4 și 5. Informații privind posibilitatea retragerii după primirea mărfurilor figurează în articolul 6. Reclamațiile sunt guvernate de Procedura de reclamație

  • Este cazul unui contract de consumator?
  • Contractul de consumator este atunci când sunteți consumator, adică dacă sunteți o persoană fizică și cumpărați bunuri în afara afacerii dvs. sau în afara exercitării independente a profesiei dumneavoastră. În caz contrar, Contractul de consumator nu este aplicabil și protecția consumatorului în cazul dvs. nu este acoperită de lege și de acești termeni și condiții.
  • Ce drepturi și obligații reciproce sunt guvernate între părți?

În primul rând aceste Condiții comerciale care constă în următoarele documente:

  • aceste Condiții comerciale, care definesc drepturile și obligațiile noastre reciproce;
  • Procedura de reclamații, conform căreia vom proceda la revendicarea bunurilor;
  • Politica de confidențialitate, care guvernează protecția datelor dvs. personale;
  • condițiile și instrucțiunile furnizate pe interfața web, în special la încheierea contractului;
  • comanda și confirmarea acesteia din partea noastră,

iar în chestiunile nereglementate de contract, drepturile și obligațiile noastre reciproce sunt reglementate de legea cehă, în special de următoarele reglementări legale:

  • Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare "Codul civil");
  • Legea nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare (numai dacă sunteți consumator)).

Dacă domiciliul sau reședința dvs. se află în afara Republicii Cehe sau dacă relația noastră juridică conține un alt element internațional, sunteți de acord că relația noastră este guvernată de legea cehă. Dacă sunteți consumatorul iar legea țării dvs. de reședință, vă oferă un nivel mai ridicat de protecție a consumatorului decât ordinea juridică cehă, atunci vă este acordat acest nivel mai ridicat de protecție.

  • Cum vă exprimați acordul cu condițiile comerciale?

Prin crearea unei comenzi și prin confirmarea acesteia pe interfața web vă exprimați acordul , că v-ați familiarizat cu aceste Condiții comerciale și că le acceptați.

  • Ce mai trebuie să știți în ce privește Condițiile comerciale?

În cazul în care orice prevedere din acești Termeni de afaceri este nevalidă, ineficientă sau inaplicabilă (sau devine astfel), este folosită în schimb dispoziția cea mai apropiată ca sens. Acest lucru nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

Condițiile comerciale pot fi completate sau modificate după un comun acord. Drepturile și obligațiile dvs. sunt întotdeauna guvernate de acele condiții comerciale în care au intrat în vigoare. Modificarea sau completarea condițiilor comerciale este posibilă numai în scris.

2.CONTRACTUL DE CUMPĂRARE

  • Cum se încheie un contract de achiziționare?

Pentru a încheia un contract, trebuie să trimiteți o comandă în conformitate cu acești termeni și condiții și să primiți confirmarea acesteia din partea noastră. Rețineți că prezentarea produselor pe interfața web este de natură informativă și nu este propunerea noastră de a încheia un contract în sensul secțiunii 1732 (2) din Codul civil.

  • Cum să plasați o comandă?

Comanda poate fi plasată prin intermediul interfeței web (completarea formularului) sau prin alte mijloace pe care le permitem în funcție de informațiile de pe interfața web. Comanda trebuie să conțină toate informațiile prescrise în formular.

Înainte de a trimite comanda prin formularul de comandă, veți putea vizualiza recapitularea comenzii, inclusiv prețul final (care include TVA-ul, toate taxele și tarifele).

În cadrul recapitulării aveți ocazia de a modifica datele introduse.

Comanda devine cu caracter obligatoriu, când faceți click pe "TRIMITE COMANDA". Considerăm că informațiile furnizate în ordinea obligatorie sunt corecte și complete. Vă vom informa fără întârziere telefonic sau prin e-mail despre schimbarea lor.

  • Puteți anula sau modifica o comandă trimisă?

Comanda care nu a fost încă confirmată de noi poate fi anulată sau modificată prin telefon sau e-mail. Toate comenzile confirmate de noi sunt au caracter obligatoriu. Anularea ulterioară sau schimbarea comenzii este posibilă numai după acordul cu noi. În cazul în care comanda mărfurilor pentru care nu este posibilă retragerea din contract (detaliat la articolul 6) este anulată, avem dreptul la rambursarea costurilor pe care le-am suportat deja în legătură cu contractul.

  • Cum aflați că am acceptat comanda și cînd contractul este încheiat?

Vom confirma primirea comenzii. Informațiile despre primirea comenzii sunt trimise automat și pot însemna aprobarea comenzii din partea noastră (dacă este astfel specificat în confirmare).

Contractul de cumpărare este încheiat atunci când primiți confirmarea comenzii de la noi pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comandă. În cazul în care nu ați primi confirmarea comenzii din partea noastră, contractul se încheie atunci când primiți bunurile comandate.

  • Aveți posibilitatea să obțineți un contract în format text?

Documentele care constituie contractul vor fi trimise prin e-mail sau la cererea dumneavoastră tipărite și trimise prin poștă. În acest caz, putem solicita să acoperiți costurile asociate acestor operațiuni. Documentele care constituie contractul sunt arhivate în formă electronică. Contractul nu este accesibil terților.

3.PREȚUL

  • Se poate modifica prețul pe interfața web?

Dacă prețul afișat pentru bunurile de pe interfața web sau în timpul comenzii nu mai este actual, vă vom informa imediat  cu privire la aceasta. Cu toate acestea, o comandă primită nu mai este afectată de modificarea ulterioară a prețului care a avut loc între momentul trimiterii comenzii și confirmării noastre.

În cazul în care există o eroare tehnică clară din partea noastră atunci când plasăm prețul bunurilor pe interfața web sau în timpul comenzii, nu suntem obligați să livrăm bunurile la acest preț evident incorect.

  • Puteți combina mai multe reduceri la prețul bunurilor?

Orice reduceri la prețul mărfurilor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se specifică altfel în interfața web.

4.CONDIȚII DE PLATĂ

  • Ce forme de plată acceptăm?

Prețul achiziției poate fi plătit în următoarele modalități:

  • în numerar atunci când bunurile sunt trimise cu plata la livrare sau la ridicarea personală;
  • online prin card de credit;
  • prin transfer în contul nostru bancar (instrucțiunile vor fi comunicate în confirmarea comenzii).

Orice alte metode de plată și orice taxe asociate cu anumite metode de plată sunt enumerate în interfața web.

  • Care este data de plată scadentă?

În cazul plăților în numerar, prețul este scadent la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar înainte de livrarea bunurilor, prețul trebuie achitat în termen de cinci zile de la confirmarea comenzii, prețul este plătit atunci când suma respectivă este creditată în contul nostru bancar. Dacă nu primim prețul până la data scadentă, ne rezervăm dreptul de retragere din contract.

  • Este posibil să solicităm achitarea unei părți din preț sau prețul întreg în avans?

Rețineți că, în conformitate cu secțiunea 2119 (1) din Codul civil, avem dreptul să vă solicităm rambursarea întregului preț al bunurilor (sau plăților în avans) înainte de a le trimite sau de a le preda.

  • Cum emitem chitanțe și documente fiscale în legătură cu înregistrările de vânzări electronice?

În acord cu acești termeni și condiții, ne acordați permisiunea de a emite chitanța și documentul fiscal în formă electronică în conformitate cu Legea nr. 112/2016 Coll., privind evidența vânzărilor, astfel cum a fost modificată.

5.CONDIȚII DE LIVRARE

  • Cum livrăm bunurile?

Modalitățile de livrare a bunurilor, inclusiv costul livrării, sunt afișate pe interfața web. Puteți alege un mod specific de livrare a bunurilor în comanda dvs.Comanda va indica întotdeauna prețul final care include deja costul modului de transport selectat.

  • Când livrăm bunurile?

Timpul de livrare a bunurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea lor și de modalitatea de transport și plată aleasă. Cu toate acestea, nu putem influența timpul de livrare de către transportatorii externi. Dacă aveți probleme cu timpul de livrare, vă rugăm să ne contactați și ne vom conatcta transportotul extern.

Bunurile aflate în stoc vor fi expediate, de obicei, în termen de două zile lucrătoare de la primirea comenzii (la expedierea bunurilor cu plata la livrare sau la ridicarea personală) sau de la primirea plății în contul nostru (în cazul plății prin OP).

Bunurile care nu sunt în stoc vor fi expediate cât mai curând posibil. Vă vom informa despre data exactă.

Livrarea de bunuri în conformitate cu acești termeni și condiții se consideră atunci când ați preluat mărfurile livrate. Dacă refuzați în mod nejustificat să acceptați bunurile, acest lucru nu este considerat a fi o încălcare a obligației noastre de a livra bunurile sau de a vă retrage din contract. Dreptul de proprietate asupra bunurilor obțineți în momentul plății prețului integral de cumpărare. 

  • Cum să procedați la ridicarea bunurilor?

Când preluați mărfurile, verificați integritatea ambalajului. Dacă observați deficiențe, informați imediat transportatorul. Dacă refuzați să acceptați un transport cu un pachet deteriorat, acesta nu este considerat a fi un refuz nejustificat al mărfurilor.

Din momentul preluării bunurilor (sau din momentul când ați avut obligația să preluați mărfurile, dar nu ați făcut-o în contradicție cu contractul), responsabilitatea pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea mărfurilor revine asupra dvs..

  • Ce se întâmplă dacă nu preluați bunurile?

Dacă, din motive nejustificate apărute din partea dvs., trebuie să livrăm bunurile în mod repetat sau în alt mod, sunteți obligat să plătiți costurile asociate cu livrarea respectivă. În cazul în care nu veți primi în mod nejustificat bunurile, avem dreptul la rambursarea costurilor aferente livrării de bunuri și a stocării acestora, precum și a altor costuri suportate de noi pentru neacceptarea bunurilor.

În cazul plății în numerar la livrarea bunurilor cu plata în numerar sau la ridicarea personală, avem de asemenea dreptul de a ne retrage din contract. Cu toate acestea, dacă ați plătit deja prețul de cumpărare înainte (în cazul plății înaintea livrării bunurilor), avem de asemenea dreptul de a vinde bunurile în conformitate cu articolul 2126 din Codul civil.

 

6.RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE

  • Cum vă puteți retrage din contract?

Vă puteți retrage din contractul de vânzare ca consumator în termen de 30 de zile de la preluarea mărfurilor fără a da vreun motiv; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data primirii ultimei livrări. Vă sfătuim să trimiteți o notificare de retragere din contractul de vânzare la adresa noastră de livrare împreună cu bunurile sau prin e-mail și să ne trimiteți imediat bunurile la adresa noastră de corespondență. Pentru retragerea din contract puteți utiliza formularul model .

  • Care sunt consecințele retragerii din contract?
  • Prin retragerea din contract, contractul este anulat de la bun început și este privit ca și cum nu ar fi fost încheiat.

Dacă un cadou a fost livrat împreună cu comanda dumneavoastră, acesta va fi returnat împreună cu mărfurile returnate.

  • Care este metoda de returnare a bunurilor?

Conform acestor condiții, aveți obligația de a returna bunurile în termen de 14 zile de la rezilierea contractului, la adresa centrului nostru de retur sau la adresa sediului social. Nu trimiteți bunurile cu plata pentru transport la livrare, în asemenea caz nu avem obligația să le preluăm.

Vă recomandăm să adăugați la bunurile returnate următoarele:

  • o copie a facturii (dacă a fost eliberată) sau a altui document care dovedește achiziționarea bunurilor;
  • o declarație scrisă de retragere (în formularul nostru sau altfel) și metoda de rambursare aleasă.

Neprezentarea documentelor de mai sus nu va împiedica procesul pozitiv de soluționare a retragerii din contract.

  • Când veți primi banii înapoi?

Vom rambursa toate fondurile primite în termen de 14 zile de la retragere. Vă rugăm să rețineți, totuși, că nu suntem obligați să vă rambursăm banii înainte de a ne întoarce bunurile sau de a dovedi că ne-ați trimis bunurile.

În plus față de prețul de achiziție, aveți dreptul la o rambursare a costului de livrare. Cu toate acestea, dacă ați nu ați optat pentru cea mai ieftină modalitate de livrare a bunurilor pe care o oferim, vă vom restitui costul livrării bunurilor corespunzătoare celui mai ieftin mod de livrare a bunurilor.

Vom restitui banii în același mod cum i-am primit (dacă în decurs de zece zile de la retragerea din contract nu ne transmiteți alte modalități) sau în modul pe care îl solicitați.

Costurile aferente trimiterii mărfurilor returnate la adresa noastră vor fi suportate de dvs., chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin traseul lor normal datorită naturii acestora.

  • Ce se întâmplă dacă mărfurile returnate au fost deteriorate?

La returnare, ambalați mărfurile în ambalaj adecvat pentru a se evita deteriorarea sau distrugerea acestora. Dacă totuși constatăm că produsele returnate sunt deteriorate, uzate, contaminate sau parțial consumate, sunteți responsabili pentru această pierdere de valoare.

  • Când nu se poate retrage din contract?

  

  • contract privind livrarea de bunuri care au fost personalizate după solicitarea dvs. sau pentru persoana dvs.;
  • livrarea de bunuri perisabile, precum și mărfurile care au fost amestecate ireversibil cu alte mărfuri după livrare;
  • la livrarea mărfurilor care au fost scoase din ambalaj și purtate iar din motive igienice nu mai pot fi returnate.
    • Când ne putem retrage noi din contractul de cumpărare?

Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract în următoarele cazuri:

  • Nu am primit prețul de achiziție la data scadentă sau nu ați ridicat bunurile;
  • Dacă bunurile, din cauze obiective (în principal din cauza faptului că mărfurile nu mai sunt produse sau furnizorul nu le mai livrează în Republica Cehă etc.) nu pot fi livrate în condițiile inițiale;
  • Dacă umplerea contractului devine imposibilă sau ilegală din anumit motiv.

În cazul apariției oricărui motiv enumerat mai sus, vă vom informa imediat despre retragerea noastră din contract.

Dacă ați plătit deja integral sau parțial prețul de achiziție, vom restitui suma primită în decurs de cinci zile de la retragere într-un cont bancar pe care îl veți furniza în acest scop sau cel din care ați plătit.

7.DREPTURI CARE DECURG DIN NERESPECTAREA CONTRACTULUI

Drepturile dvs. în ce privește nerespectarea contractului sunt reglementate de reglementările legale generale aplicabile (în special prevederile § 1914-1925, § 2099-2117 iar dacă sunteți consumator cu prevederile § 2158-2194 din Codul civil). În exercitarea drepturilor de nerespectare a contractului, vom proceda în conformitate cu Procedura de reclamții .

8. ANCP

www.anpc.gov.ro

9.ALTE INFORMAȚII PENTRU CONSUMATOR

  • Pe baza cărei autorizații avem dreptul de a ne efectua activitățile?

Suntem autorizați să vindem mărfurile pe baza unei licențe comerciale. Activitatea noastră nu este supusă nici unei alte autorizații.

  • Cum rezolvăm litigiile?

Ne ocupăm de orice plângeri prin e-mailul nostru de contact. Puteți de asemenea contacta Registrul comerțului corespunzător sau Inspecția Comercială Cehă.

  • Ce drepturi aveți în cazul apariției unui litigiu de consumator?

Dacă sunteți consumator și apare un litigiu din contractul încheiat între noi, pe care nu reușim să îl rezolvăm direct, aveți dreptul să apelați cu la Inspecția Comercială Cehă (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; interfața web: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; contact electronic: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) sau la Asociația consumatorilor cehi (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, interfața web: www.konzument.cz, contact electronic: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum. Puteți solicita acest drept cel târziu în termen de un an de la data la care ați făcut apel pentru prima dată la dreptul care face obiectul acestui litigiu de consum.

De asemenea, puteți utiliza platforma on-line creată de Comisia Europeană la adresa de mai jos pentru a depune o plângere cu privire la bunurile sau serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi și pentru a găsi o entitate SAL pentru soluționarea alternativă a litigiilor: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10.ÎNREGISTRAREA PE INTERFAȚA WEB

  • Cum vă puteți înregistra pe interfața web?

Înregistrarea prin intermediul formularului de înregistrare pe interfața web, este condiționată de un cont de utilizator. Păstrați în secret informațiile dvs. de utilizator. Nu suntem responsabili pentru abuzurile asupra contului de utilizator de către părți terțe.

Informațiile furnizate la înregistrare trebuie să fie adevărate și complete. Putem anula contul la care au fost folosite informații false sau incomplete. În cazul modificării datelor, vă recomandăm să efectuați o editare imediată în contul dvs. de utilizator.

  • În ce scop servește contul de utilizator?
  • Prin intermediul contului de utilizator, puteți să comandați bunuri, să urmăriți comenzi și să gestionați contul de utilizator. Orice alte caracteristici ale contului de utilizator sunt întotdeauna listate pe interfața web.
  • Când putem anula contul dvs. de utilizator?

Rețineți că avem dreptul de a vă anula contul de utilizator fără compensație suplimentară în cazul în care prin contul dvs. încălcați bunele moravuri, legile aplicabile sau acești Termeni și condiții.

11.ÎNREGISTRAREA PE INTERFAȚA WEB

  • Conținutul site-ului este protejat de dreptul de autor?

Conținutul paginilor web aflate pe interfața web (texte, inclusiv termeni de afaceri, fotografii, imagini, logo-uri, software și multe altele) este protejat de drepturile noastre de autor sau de drepturile altor persoane. Nu aveți dreptul să modificați, să copiați, să reproduceți, să distribuiți sau să utilizați conținutul în orice alt scop fără consimțământul sau acordul nostru ca deținător a drepturilor de autor. În special, este interzis accesul liber la fotografii și texte plasate pe interfața web.

Numele și etichetele produselor, mărfurilor, serviciilor și companiilor pot fi mărci comerciale înregistrate ale proprietarilor respectivi. 

  • Responsabilitatea și utilizarea interfeței web

Nu suntem responsabili pentru erorile cauzate de interferența părților terțe în interfața web sau ca urmare a utilizării sale în conflict cu scopul său. Când utilizați interfața web, nu puteți utiliza proceduri care ar putea perturba funcționalitatea sistemului sau supraîncărcarea sistemul.

Dacă atunci când utilizați interfața web comiteți un act ilegal sau lipsit de etică, putem limita, suspenda sau anula accesul la interfața web, fără nici o compensație. În acest caz, sunteți în continuare obligat să ne plătiți în întregime daunele provocate de acțiunile dvs. în temeiul prezentului.

Vă rugăm să rețineți că, făcând clic pe unele link-uri din interfața web puteți părăsi interfața web și puteți fi redirecționat către website-uri ale unor terțe părți.

 

 

Aceste Condiții comerciale sunt valabile și eficente de la Faceți click aici și introduceți data: 24.05.2018.

 

 

 

 


x