-15%
-15%
MENIU

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

Acești termeni și condiții (în continuareTermeni și condiții") se aplică la contractele încheiate prin intermediul magazinului online VUCH, situat pe interfața web https://www.vuch.ro/ (denumit în continuare"Interfață web") între

compania noastră

 

Vuch s.r.o., cu sediul social la Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,

Nr. de înregistrare companie: 04522150,

CIF: CZ04522150

înscrisă în Registrul comercial la Tribunalul regional în Hradec Králové, secțiunea C, dosar 36028

Adresa de livrare: Coletăria.ro, Vuch s.r.o, Drumul Osiei 53–55, 062395 București, Romania

E-mail de contact: info@vuch.ro

 

ca vânzător

și dvs. ca cumpărător

 

1.DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

  • Rezumatul conținutului termenilor și condițiilor

Prin contractul de cumpărare, ne angajăm să vă livrăm mărfurile specificate în comandă (sau un voucher cadou) iar dvs. vă obligați să preluați mărfurile și să ne plătiți prețul de achiziție. Pentru a încheia contractul, trebuie să efectuați o comandă, care să fie confirmată de noi (conform articolului 2). Informațiile despre prețuri pot fi găsite la articolul 3. Metode de plată și livrare se găsesc la articolele 4 și 5. Infromațiile despre aplicarea unui voucher cadou pot fi găsite la articolul 6. Informațiile privind posibilitatea retragerii din contract după preluarea mărfurilor sunt prezentate la articolul 7. Reclamațiile sunt guvernate de Procedura de reclamații.

  • Contractul de cumpărare se aplică numai la mărfuri?

Un contract de cumpărare (sau pur și simplu „contract”) este orice contract încheiat în conformitate cu prezentii termeni și condiții.

Dacă mărfurile sunt descrise în acești termeni și condiții, aceste dispoziții se aplică în aceeași măsură și la vânzarea de vouchere cadou, cu excepția cazului în care se specifică altfel în acești termeni și condiții pentru voucherele cadou.

  • Este un contract pentru consumatori?

Este un contract de consumator dacă, sunteți consumator, adică dacă sunteți o persoană fizică și cumpărați bunuri în afara domeniului de activitate legat de afaceri sau în afara sferei de exercitare independentă a profesiei dumneavoastră. În caz contrar, nu este vorba de un contract pentru consumatori și nu sunteți acoperit de protecția consumatorilor în condițiile legii și a acestor termeni și condiții.

  • Ce guvernează drepturile și obligațiile noastre reciproce?

În primul rând, contractul, care constă din următoarele documente:

  • acești termeni și condiții, care definesc drepturile și obligațiile noastre reciproce;
  • Procedura de reclamație conform căreia vom proceda în caz de reclamație a mărfurilor;
  • Politica de confidențialitate, care guvernează protecția datelor dvs. personale;
  • condițiile și instrucțiunile date pe interfața web, în special la încheierea contractului;
  • comanda și acceptarea acesteia de către noi,

și în chestiunile care nu sunt reglementate de contract, drepturile și obligațiile noastre reciproce sunt reglementate de legislația cehă, în special următoarele reglementări legale:

  • Legea nr. 89/2012, Cod civil, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare:Cod Civil„);
  • Legea nr. 634/1992, privind protecția consumatorului, astfel cum a fost modificată (numai dacă sunteți consumator).

Dacă domiciliul sau sediul dvs. social se află în afara Republicii Cehe sau dacă raportul nostru juridic conține un alt element internațional, sunteți de acord ca, relația noastră contractuală să fie guvernată de legislația cehă. Dacă sunteți consumator și legislația țării dvs. de reședință oferă un nivel mai ridicat de protecție a consumatorului decât legislația cehă, atunci vi se oferă acest nivel de protecție mai ridicat.

  • Cum vă puteți exprima acordul cu termenii și condițiile?

Prin trimiterea comenzii și prin bifarea căsuței corespunzătoare pe interfața web, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești termeni și condiții.

  • Ce altceva ar trebui să știți despre Termeni și condiții?

În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și condiții este (sau devine) nulă, ineficientă sau inaplicabilă, se aplică în schimb dispoziția care seamănă cel mai mult cu aceasta. Acest lucru nu afectează valabilitatea altor dispoziții.

Putem schimba sau completa textul termenilor și condițiilor. Drepturile și obligațiile dvs. sunt întotdeauna guvernate de formularea termenilor și condițiilor în care au apărut. Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate doar în scris.

 

2.CONTRACT DE ACHIZIȚIE

  • Cum încheiem un contract de achiziție?

Pentru a încheia un contract, este necesar ca dumneavoastră să trimiteți comanda în conformitate cu acești termeni și condiții și ca această comandă să fie confirmată de noi. Vă rugăm să rețineți că, prezentarea mărfurilor pe interfața web are un caracter informativ și nu este propunerea noastră de a încheia un contract în sensul § 1732 alin. 2 din Codul civil.

  • Cum să plasați o comandă?

Puteți plasa întotdeauna o comandă prin interfața web (completând formularul) sau într-un alt mod pe care îl permitem în conformitate cu informațiile de pe interfața web. Comanda trebuie să conțină toate informațiile prescrise în formular.

Înainte de a trimite comanda prin formularul de comandă, vi se va afișa o recapitulare a comenzii, inclusiv prețul final (inclusiv toate impozitele și taxele). În cadrul recapitulării, aveți ultima posibilitate de a schimba datele introduse.

Pentru a plasa o comandă cu carcter obligatoriu, apăsați butonul „TRIMITE COMANDA”. Considerăm că, datele enunțate în comanda cu caracter obligatoriu sunt corecte și complete. Informați-ne imediat despre schimbarea acestora prin telefon sau e-mail.

  • Pot anula sau modifica o comandă care a fost deja trimisă?

Puteți anula sau modifica o comandă pe care nu am primit-o încă și o puteți face prin telefon sau e-mail. Toatecomenzile primite de noi sunt obligatorii. Anularea sau modificările ulterioare ale comenzii sunt posibile numai în acord cu noi. Dacă comanda de bunuri pentru care nu este posibilă retragerea din contract (mai detaliat la articolul 7) este anulată în acest fel, avem dreptul la rambursarea costurilor pe care le-am suportat deja în legătură cu contractul.

  • Cum puteți ști, dacă am primit comanda și când este încheiat contractul?

Vă vom informa despre primirea comenzii. Informațiile despre înregistrarea comenzii sunt trimise automat și pot fi în același timp considerate ca o acceptare a comenzii de către noi (dacă acest lucru este specificat explicit în această confirmare).

Contractul de cumpărare este încheiat atunci când primiți confirmarea comenzii de la noi la adresa de e-mail specificată în formularul de comandă.. Dacă comanda nu a fost confirmată prin email, contractul se încheie atunci când preluați bunurile comandate.

  • Am posibilitatea să obțin un contract în formă de text?

Documentele care formează contractul vă vor fi trimise șiprin e-mail sau la cerere și prinpoștă la adresa dvs. Când trimitem prin poștă, vă putem solicita rambursarea costurilor asociate cu această operațiune.

Arhivăm documentele care formează contractul în format electronic. Contractul nu este accesibil terților.

3.PREȚ

  • Prețul de pe interfața web se poate modifica?

Dacă prețul indicat pentru mărfurile de pe interfața web sau în timpul procesului de comandă nu mai este actual, vă vom anunța imediat. Cu toate acestea, comenzile primite nu sunt afectate de o modificare a prețului care a avut loc între trimiterea comenzii și acceptarea acesteia de către noi.

În cazul în care există o eroare tehnică clară din partea noastră, atunci când afirmăm prețul mărfurilor pe interfața web sau în timpul comenzii, nu suntem obligați să vă livrăm mărfurile cu acest preț evident eronat.

  • Pot fi combinate reducerile de preț între ele?

Orice reduceri din prețul mărfurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care se specifică altfel explicit pe interfața web.

4.CONDIȚII DE PLATĂ

  • Ce modalități de plată acceptăm?

Puteți plăti prețul de achiziție în următoarele moduri:

  • în numerar la expedierea mărfurilor la livrare sau personal la ridicarea bunurilor din magazin;
  • online cu cardul, înainte de livrarea mărfurilor;
  • online înainte de livrarea mărfurilor prin intermediul unui gateway de plată;
  • prin metoda de plată „Twisto” (constând într-o amânare a plății timp de 14 zile sau o perioadă mai lungă, în schimbul unei taxe;
  • online înainte de livrarea mărfurilor prin transfer în contul nostru bancar (veți primi instrucțiunile în confirmarea comenzii).

Orice alte metode de plată și orice taxe asociate cu anumite metode de plată sunt listate pe interfața web.

Plata prin metoda de plată „Twisto” este asigurată de compania Twisto payments a.s., cu sediul social la Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praga 1, IČ: 01615165, înscrisă în Registrul comercial la Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea B, dosar 19085 (în continuare „Twisto”), pe baza cesiunii unei cereri de plată a prețului total de achiziție cu scadență extinsă la Twisto, în condițiile specificate în Termenii și condițiile generale Twisto.

Dacă alegeți metoda de plată „Twisto”, declarați că sunteți o persoană majoră și în același timp știți că, metoda de plată „Twisto” și serviciul „Twisto” ca atare sunt destinate numai persoanelor care îndeplinesc aceste cerințe.

Dacă utilizați metoda de plată „Twisto”, pe care o intermediem pentru dvs. și care este furnizată de Twisto, sunteți obligat să plătiți prețul de achiziție în termen de 14 zile de la data expedierii mărfurilor.

În cazul utilizării metodei de plată „Twisto”, scadența prețului de achiziție este reglementată de Termenii și condițiile companiei Twisto

Nu vă garantăm și nu suntem obligați să vă oferim acces neîntrerupt la utilizarea metodei de plată „Twisto”.

Alegând metoda de plată „Twisto” și apoi acceptând alegerea metodei de plată „Twisto”, vă exprimați acordul cu Termenii și condițiile companiei Twisto. De asemenea, sunteți conștienți de faptul că, în cazul utilizării serviciului „Twisto”, această comandă este obligatorie și nu servește ca rezervare de mărfuri. În cazul în care Twisto refuză să vă furnizeze această metodă de plată, resp. serviciul „Twisto”, comanda dvs. (sau contractul) va fi anulată. În acest caz, puteți plasa o nouă comandă și puteți alege o altă metodă de plată.

Dorim să vă informăm că, nu suntem parte la relația contractuală dintre dvs. și Twisto. Nu suntem răspunzători pentru îndeplinirea obligațiilor din contractul de intermediere și nici nu suntem răspunzători pentru orice prejudiciu suferit de dvs. în legătură cu contractul de brokeraj.

  • Când intră în vigoare scadența prețului de achiziție?

În cazul plății în numerar, prețul se plătește la primirea bunurilor comandate. În cazul plății online înainte de livrarea bunurilor, prețul se plătește în cinci zile de la primirea comenzii, prețuleste considerat a fi achitat atunci, când suma vizată este creditată în contul nostru bancar sau în contul gateway-ului de plată. Dacă nu primim prețul la data scadentă, ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract.

  • Putem solicita un avans sau o plata integrală în avans?

Rețineți că, în conformitate cu § 2119 alin. 1 din Codul civil, avem dreptul să vă solicităm plata pretului integral al bunurilor (sau a unui avans) înainte de a vi le trimite.

  • Cum emitem chitanțe în legătură cu înregistrarea electronică a vânzărilor și documentul fiscal?

Acceptând acești termeni și condiții, ne dați consimțământul dvs. pentru emiterea unei chitanțe în conformitate cu Legea nr. 112/2016 Coll., privind înregistrarea vânzărilor, astfel cum a fost modificată, și documentul fiscal în formă electronică.

 

5.CONDIȚII DE LIVRARE

  • Cum trimitem mărfurile?

Metodele de livrare a mărfurilor, inclusiv suma costurilor pentru livrarea mărfurilor sunt listate pe interfața web. O metodă anume de livrare a mărfurilor poate fi selectată în formularul de comandă.

Prețul final va fi întotdeauna indicat în comandă, care include deja costurile modului de transport selectat.

  • Când vă vom livra mărfurile?

Timpul de livrare a mărfurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de modalitatea de transport și de plată selectate. Cu toate acestea, nu putem influența timpul de livrare a mărfurilor de către transportatorii externi. În cazul problemelor legate de termenul de livrare, contactați-ne și vom rezolva situația cu transportatorul.

De obicei, livrăm mărfurile care sunt în stoc în termen de două zile lucrătoare de la primirea comenzii (la trimiterea mărfurilor cu plata în numerar la livrare sau ridicare personală) sau de la creditarea plății în contul nostru (în cazul plății online).

Bunurile care nu sunt în stoc sunt expediate cât mai repede posibil. Vă vom informa despre data exactă.

Livrarea mărfurilor în conformitate cu acești termeni și condiții înseamnă momentul în care mărfurile vă sunt livrate. Dacă refuzați să preluați mărfurile fără niciun motiv, acest fapt nu este considerat o încălcare a obligației de livrare a mărfurilor de către noi și nici o retragere din contract de către dvs.

Dobândiți dreptul de proprietate asupra bunurilor în momentul plății prețului de achiziție complet.

  • Cum se procedează la preluarea mărfurilor?

Cât mai repede posibil după primirea coletului, vă recomandăm să verificați conținutul și integritatea acestuia. În caz de deficiențe, contactați-ne cât mai repede posibil. Dacă refuzați să preluați un colet cu ambalajul deteriorate, aceasta nu este considerat o respingere fără motiv a bunurilor.

În momentul preluării bunurilor (sau în momentul în care ați avut obligația să preluați bunurile, dar nu ați făcut acest lucru în dezacord cu contractul de achiziție), responsabilitatea pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea bunurilor vă revine.

  • Cum să procedați după primirea mărfurilor dacă nu sunteți un consumator?

Imediat după primirea bunurilor, aveți obligația să verificați mărfurile, în special aveți obligația să verificați numărul de bucăți și completitatea acestora. În caz de deficiențe, aveți obligația să ne anunțați fără întârziere nejustificată, dar în cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Aveți obligația să documentați defectele detectate într-o manieră adecvată și să ne trimiteți această documentație împreună cu notificarea defectului. Dacă sunteți persoană juridică și nu ne anunțați cu privire la deficiențele mărfurilor livrate în perioada menționată mai sus, drepturile dvs. asociate cu primirea mărfurilor expiră.

  • Ce se întâmplă dacă nu preluați bunurile?

Dacă, din anumite motive parvenite din partea dvs., este necesar să livrăm mărfurile în mod repetat sau într-un alt mod decât cel convenit, vi se cere să plătiți costurile aferente unei astfel de livrări.

În cazul în care nu preluați bunurile fără a da un motiv, avem dreptul la rambursarea costurilor asociate cu livrarea mărfurilor și depozitarea acestora, precum și alte costuri pe care le suportăm din cauza neacceptării mărfurilor.

În cazul plății în numerar la livrare sau la trimiterea bunurilor prin numerar la livrare sau ridicarea personală, avem, de asemenea, dreptul de a ne retrage din contract. Cu toate acestea, dacă ați plătit deja prețul de achiziție (în cazul plății înainte de livrarea mărfurilor), avem, de asemenea, dreptul de a proceda la vânzarea de bunuri, conform § 2126 din Codul civil.

 

6.APLICAREA VOUCHERULUI CADOU

  • Cum să beneficiez de un voucher cadou?

Pentru a beneficia de un voucher cadou (în continuare„Vucher cadou“) este necesar să aplicați la noi Vucherul Cadou, care v-a fost trimis pe baza comenzii dvs.. Vucherul cadou conține în special următoarele informații:

 

  • suma care face obiectul Vucher-ului Cadou;
  • datele noastre de identificare, inclusiv adresa posibilă a unităților în care poate fi utilizat Vucher-ul cadou (cu excepția cazului în care este un Vucher Cadou electronic cu un cod pentru utilizarea acestuia);
  • perioada de valabilitate a Vucherului Cadou;
  • codul numeric unic al Vucherului Cadou;
  • modul în care poate fi folosit Vucher-ul cadou.

 

  • Este oarecum limitată aplicarea Vucher-ului cadou?

 

Vucherul cadou poate fi aplicat o singură dată. Vucherul cadou este portabil și transferabil unei alte persoane, chiar contra cost. Persoana care prezintă un Vucher Cadou în mod legitim dobândit are aceleași drepturi ca și persoana care a achiziționat Vucherul Cadou.

Perioada în care poate fi utilizat Vucher-ul cadou este limitată. Vucherul cadou poate fi utilizat cel târziu în ultima zi de valabilitate.

Vucher-cadou poate fi folosit pentru o singură achiziție. Partea neutilizată a Voucherului cadou nu este returnată.

  • Când putem refuza Vucherul Cadou?

Vă rugăm să rețineți că, în anumite situații, putem refuza să acceptăm un voucher cadou. Acestea sunt cazuri în care:

 

  • voucherul cadou a fost prezentat după expirare;
  • voucherul cadou a fost deja folosit;
  • voucherul cadou a fost anulat din cauza retragerii din contract.

     

    7.RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE ACHIZIȚIE

        • Cum vă puteți retrage din contract?

    Conform Codului civil, în calitate de consumator, vă puteți retrage din contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. Dacă cumpărați la noi, puteți (pe lângă reglementarea legală) să vă retrageți din contractul de cumpărare în termen de 30 de zile de la data primirii bunurilor; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data primirii ultimei livrări. Vă recomandăm să trimiteți o notificare de retragere din contractul de achiziție la adresa noastră împreună cu bunurile returnate sau prin e-mail și imediat după aceea, trimiteți bunurile la adresa noastră. Pentru retragerea din contract poate fi folosit acest formular model.

        • Care sunt consecințele retragerii?

    Retragerea din contract reziliază contractul de achiziție și îl tratează ca și cum nu ar fi fost încheiat.

    Dacă împreună cu bunurile din comandă ați primit și un cadou, contractul de cadou încetează să mai fie valabil la retragerea din contract de către oricare parte. Trimiteți cadoul înapoi la noi împreună cu mărfurile returnate.

        • Cum ne returnați mărfurile?

    Aveți obligația să ne returnați mărfurile în termen de 14 zile de la retragerea din contract la adresa noastră de livrare, la orice unitate sau la adresa sediului nostru social. Nu trimiteți mărfurile cu plata pentru transport în numerar la livrare, nu suntem obligați să o preluăm în acest caz.

    Vă recomandăm ca la mărfurile returnate să adăugați:

        • o copie a avizului de livrare și a facturii (dacă este emisă) sau a altui document care dovedește achiziția bunurilor;
        • declarație scrisă privind retragerea din contract (sub forma formularului nostru sau în alt mod) și metoda de restituire a banilor pe care o preferați.

    Neprezentarea oricăruia dintre documentele de mai sus nu împiedică soluționarea pozitivă a retragerii dvs. din contract în conformitate cu condițiile legale.

        • Când veți primi banii înapoi?

    Vă vom returna toate mijloacele financiare primite în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, nu avem obligația să vă restituim banii înainte de a ne returna mărfurile sau de a dovedi că acestea au fost trimise.

    Pe lângă prețul de achiziție, aveți, de asemenea, dreptul la o restituire a costului de livrare a mărfurilor. Cu toate acestea, dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă pe care o oferim, vă vom rambursa costul de livrare al bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a mărfurilor.

    Vă vom rambursa banii în același mod în care i-am primit (cu excepția cazului în care ne spuneți altfel în termen de zece zile de la retragerea contractului și nu veți suporta costuri suplimentare) sau în modul în care îl solicitați.

    Costurile asociate cu trimiterea mărfurilor returnate la adresa noastră sunt suportate de client, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate datorită naturii lor prin poștă..

        • Ce se întâmplă dacă mărfurile returnate au fost deteriorate?

    Înainte să ne returnați bunurile, vă rugăm să le împachetați într-un ambalaj adecvat, astfel încât să nu fie deteriorate sau distruse în timpul transportului.

    Dacă aflăm că mărfurile returnate de dvs. sunt deteriorate, uzate, murdare sau folosite, sunteți responsabil pentru această reducere a valorii mărfurilor..

        • Când nu este posibilă retragerea din contract?

    În conformitate cu § 1837 din Codul civil, nu este posibilă retragerea din următoarele contracte:

        • despre livrarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele dvs., adică au fost personalizate
        • privind furnizarea de mărfuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte mărfuri după livrare;
        • la livrarea mărfurilor într-un pachet închis, pe care l-ați scos din pachet și din motive igienice nu este posibil să le returnați.

          Vă rugăm să rețineți că, în cazul Vucher-ului Cadou, conținutul său nu constă în achiziția permanentă a dreptului de proprietate asupra Vucherului Cadou, ci în dreptul dvs. la aplicarea acestuia, care este menționat în Vucherul Cadou. Prin urmare, Vucher-ul-cadou are natura unui serviciu. Din acest motiv, în conformitate cu § 1837 a) din Codul civil, dreptul de a vă retrage din contract dacă ați utilizat Vucherul Cadou în perioada de retragere.

          Comandând Vucherul cadou, sunteți familiarizați și sunteți de acord cu acest fapt.

          • Când ne putem retrage din contractul de cumpărare noi ca magazin?

    Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract în următoarele cazuri:

        • nu am primit prețul de achiziție de la dvs. la data scadenței sau nu ați preluat bunurile;
        • dacă, din motive obiective (în principal, deoarece nu se mai fabrică, furnizorul a încetat livrarea în Republica Cehă etc.) nu este posibilă livrarea bunurilor în condițiile inițiale;
        • realizarea contractului devine obiectiv imposibilă sau ilegală.

    În cazul în care se întâmplă oricare dintre faptele de mai sus, vă vom informa imediat despre retragerea noastră din contract.

    Dacă ați plătit deja integral sau parțial prețul de achiziție, vă vom rambursa suma primită în termen de cinci zile de la retragerea din contract, online în contul pe care îl furnizați în acest scop sau din care ați efectuat plata.

     

     

    8.DREPTURI DIN PERFORMANȚĂ DEFECTUOASĂ

    Drepturile dvs. care decurg din performanță defectuoasă sunt reglementate de reglementările legale, în general obligatorii (în special dispozițiile § 1914-1925, § 2099 - 2117 și, dacă sunteți consumator, § 2158 - 2174 din Codul civil). Atunci când exercităm drepturile care decurg din executarea defectuoasă, vom proceda în conformitate cu Procedura de reclamații.

     

    9.INFORMAȚII SUPLIMENTARE PENTRU CONSUMATORI

        • Ce autorizații avem pentru a ne desfășura activitățile?

    Suntem autorizați să vindem mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Activitățile noastre nu sunt supuse niciunei alte permisiuni.

        • Cum gestionăm reclamațiile?

    Reclamațiile sunt soluționate prin e-mailul nostru de contact. De asemenea, puteți contacta biroul de licențe comerciale relevant sau Autoritatea Cehă de Inspecție a Comerțului.

        • Care sunt drepturile dvs. într-un litigu de consum?

    Dacă sunteți consumator și dacă apare o dispută între noi în cadrul contractului pe care nu suntem în măsură să o rezolvăm direct, aveți dreptul de a apela cu această contestație la Autoritatea cehă de inspecție (adresa: Autoritatea Cehă de Inspecție a Comerțului, Inspectoratul Central - Departamentul ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2; interfața web: www.coi.cz. www.adr.coi.cz; contact electronic: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) sau la Asociația Consumatorilor Cehi, Legea nr. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, interfață web: www.konzument.cz, contact electronic: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) în scopul soluționării extrajudiciare a unui litigiu de consum. Puteți exercita acest drept în termen de cel mult un an din ziua în care ați exercitat prima dată dreptul, care este subiectul acestei dispute pentru consumatori cu noi.

        • Program verificat de clienți

    Încercăm să aflăm satisfacția clienților noștri cu produsele achiziționate prin intermediul chestionarelor trimise prin e-mail din cadrul programului Verificat de clienți, în care este implicat magazinul nostru electronic. Acestea vă sunt trimise de fiecare dată când cumpărați la noi, dacă în conformitate cu § 7 alin. 3 din Legea nr. 480/2004 Coll. despre unele servicii ale societății informaționale, nu veți refuza să le primiți. Datele cu caracter personal în scopul trimiterii de chestionare în cadrul programului Verificat de clienți sunt procesate pe baza interesului nostru legitim de a determina satisfacția clienților cu produsele achiziționate de la noi. Pentru a trimite chestionare, pentru a evalua feedback-ul clienților și pentru a analiza poziția noastră pe piață, utilizăm procesorul de date, care este reprezentat de operatorul portalului Heureka.cz; în acest scop, îi putem transmite acestuia informații despre bunurile achiziționate și adresa de e-mail a clienților. Datele personale ale clienților nu sunt transmise niciunui terț atunci când trimitem chestionare prin e-mail. Cumpărătorul poate renunța în orice moment la trimiterea chestionarelor din Programul Verificat de Clienți prin refuzarea următoarelor chestionare folosind linkul din e-mailul chestionarului. În cazul obiecției din partea clientului, nu îi vom mai trimite chestionarul în continuare. "

    Pentru a face o reclamație cu privire la bunurile sau serviciile pe care le-ați achiziționat și pentru a găsi o entitate SAL, puteți utiliza platforma online instituită de Comisia Europeană la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

     

    10.ÎNREGISTRARE INTERFAȚĂ WEB

        • Cum vă puteți înregistra pe interfața web?

    Un cont de utilizator poate fi creat prin înregistrarea în formularul de înregistrare de pe interfața web. Păstrați datele de acces la contul de utilizator în secret. Nu suntem responsabili pentru nicio utilizare greșită a contului de utilizator de către o terță parte.

    Informațiile furnizate în timpul înregistrării trebuie să fie adevărate și complete. Ne rezervăm dreptul să anulăm orice cont de utilizator în care au fost utilizate informații false sau incomplete. În cazul schimbării datelor dvs., vă recomandăm să le modificați și în contul de utilizator.

        • La ce servește un cont de utilizator?

    Prin intermediul unui cont de utilizator, puteți comanda în principal bunuri, urmări comenzile și gestiona acest cont de utilizator. Orice funcții suplimentare ale contului de utilizator sunt listate întotdeauna pe interfața web.

        • Când vă putem anula contul de utilizator?

    Vă rugăm să rețineți că, avem dreptul de a anula un cont de utilizator, dacă contul dvs. încalcă bunele moravuri, legea aplicabilă sau acești Termeni și condiții.

     

    11.PROTECȚIA DREPTURILOR DE AUTOR, RESPONSABILITĂȚI ȘI UTILIZAREA INTERFEȚEI WEB

        • Este conținutul site-ului web protejat de drepturi de autor?

    Conținutul site-ului web plasat pe interfața web (texte care includ termeni și condiții, fotografii, imagini, logo-uri, software și altele) este protejat de drepturile noastre de autor sau de drepturile altor părți. Nu puteți modifica, copia, reproduce, distribui sau utiliza Conținutul în orice scop fără consimțământul nostru sau cu acordul titularului dreptului de autor. În special, este interzisă punerea la dispoziție a fotografiilor și a textelor plasate pe interfața web gratuit sau contra cost.

    Denumirile produselor, a bunurilor, a serviciilor, a companiilor și a corporațiilor pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor respectivi.

        • Responsabilități și utilizarea interfeței web

    Nu suntem responsabili pentru erorile cauzate de intervențiile terților în interfața web sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Când utilizați interfața web, nu puteți utiliza proceduri care ar putea perturba funcția sistemului sau ar putea fi o sarcină nerezonabilă asupra sistemului.

    Dacă vă angajați în orice comportament ilegal sau lipsit de etică în timp ce utilizați interfața web, putem restricționa, suspenda sau înceta accesul dvs. la interfața web fără nicio compensație. În acest caz, sunteți, de asemenea, obligați să ne compensați daunele care au fost cauzate în mod evident de acțiunile dvs. în conformitate cu prezentul alineat.

    Vă rugăm să rețineți că, făcând clic pe unele linkuri de pe interfața web, puteți ieși din interfața web și puteți fi redirecționat către site-uri terțe.

     

    Acești termeni și condiții suntvalabile și aplicabile din 9. 6. 2020