+40 316 301 504 (PO-PÁ 08:00-16:00)

RETUR ȘI RECLAMAȚII

 

RETURNAREA SAU SCHIMBUL MĂRFII

În cazul în care marfa nu vi se potriveşte, nu vă place sau nu se asortează cu îmbrăcămintea, nu este nici o problemă, aveţi posibilitatea de a returna sau schimba marfa, fără a prezenta motivul, într-un interval de 30 de zile de la achiziţionarea acesteia.

Trimiteţi marfa ambalată într-un mod corespunzător pentru a nu se deteriora, la adresa noastră

Vuch s.r.o, Str. Mihai Eminescu , nr. 28, 310085, Arad, împreună cu acest formular completat (Returnare sau schimb), sub formă de colet recomandat. Nu trimiteţi marfa ramburs, nu suntem obligaţi să o preluăm.

În formular nu uitaţi să specificaţi dacă doriţi să returnaţi marfa sau să o schimbaţi. În cazul rambursării banilor, nu uitaţi să specificaţi numărul de cont bancar, pentru ca noi să ştim unde să vă trimitem banii. Aveţi şi posibilitatea de a vă lăsa suma ca şi credit pentru cumpărături ulterioare. Noi vă vom trimite un cod pe care îl veţi putea aplica oricând pe site-ul nostru.

Cererea Dumneavoastră o vom rezolva cât mai repede posibil, cel mai târziu în 14 zile de la recepţionarea mărfii restituite.

 

Formularul pentru Returul sau schimbul mărfii:

protocol_reclamații.docx

protocol_reclamații.pdf

 

Condiţiile complete pentru retragerea din contract le puteţi găsi în Termenii şi condiţiile noastre aici.

RECLAMAŢIA

Regretăm faptul că marfa achiziţionată de la noi vi s-a deteriorat. În acest caz puteţi reclama produsul.  Vă rugăm să trimiteţi la noi reclamaţia cât mai curând, fără întârziere.

Adresa de expediere a acesteia este Vuch s.r.o, Str. Mihai Eminescu , nr. 28, 310085, Arad. Alături de marfa reclamată trimiteţi formularul de reclamaţie completat şi copia documentului fiscal (facturii). Trimiteţi marfa ambalată într-un mod corespunzător pentru a nu se deteriora. În formularul de reclamaţie nu uitaţi să specificaţi cum doriţi să fie soluţionată reclamaţia (remediere, înlocuire, rambursarea banilor).

Reclamaţia, inclusiv îndepărtarea deficienţelor, va fi rezolvată fără întârziere, cel mai târziu în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia, în orice caz, despre recepţionarea reclamaţiei vă vom informa în cel mult trei zile de la primirea acesteia.

După soluţionarea reclamaţiei vă vom trimite o înştiinţarea despre data şi modul de soluţionare.

În cazul în care reclamaţia a fost recunoscută, nu se va aplica o nouă perioadă de garanţie. Acesata se poate prelungi cu perioada în care marfa s-a aflat la reparaţie.

 

Formular pentru reclamaţie:


 Formular de retragere de la contract.docx

Formular de retragere de la contract.pdf

 

Suportul legal al procedurii de reclamaţie este cuprins în Regulile de reclamaţie, în conformitate cu acestea vom proceda la soluţionarea oricărei sesizări.

 

Mai aveţi vre-o neclaritate? Nici o problemă! Trimiteţi mesaj la info@vuch.ro sau apelaţi-ne la numărul d telefon +40316301504.