+40 316 301 504 (PO-PÁ 08:00-16:00)

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

1) Pot ridica coletul personal??

Bineînţeles! Ne bucurăm să vă vedem!

2) Vreau să fac un retur. Cum trebuie să procedez?

   Produsele trebuie returnate la adresa noastră împreună cu protoculul de reclamaţii completat, care poate fi găsit aici https://www.vuch.ro/Stranky/Asistenta-pentru-clienti.

 

3) Cum procedez, dacă comand ceva cu ce nu voi fi mulţumită?

  Nici o grijă. Aveți 30 de zile pentru a restitui mărfurile nedeteriorate și nefolosite fără a da nici un motiv.

 

4) Ce se întâmplă dacă am deteriorat bunurile?

 Dacă se întâmplă acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți mărfurile înapoi, împreună cu formularul de reclamaţii completat, care poate fi găsit aici https://www.vuch.ro/Stranky/Asistenta-pentru-clienti.

Vom fi bucuroși să vă schimbăm mărfurile sau să vă restituim banii înapoi în cont.

5) Când primesc comanda?

Plata prin transfer bancar - mărfurile sunt expediate după plata sumei aferente.

Plata online – expediem următoare zi lucrătoare.

Plata ramburs - expediem următoare zi lucrătoare.

              

6) Când vin banii pentru bunurile returnate?

  Încercăm să procesăm plăţile cât mai curând posibil după primirea pachetului la noi. Din momentul în care facem transferul banilor în contul dvs, suma este adăugată în contul dvs. în cel mult trei zile lucrătoare.

 

7) Unde să trimit bunurile?

Vă rugăm să le trimiteţi la adresa noastră:

Vuch s.r.o

Str. Mihai Eminescu , nr. 28

310085, Arad

8) Pot cumpăra bunuri direct la magazin?

Vom fi bucuroși să vă vedem iar produsul achizionat îl puteţi avea imediat.

Puteți cumpăra bunuri fără comandă .

Suntem aici în zilele lucrătoare între orele 8 şi 16.  

  

9) Cum pot plăti în magazin?

Puteți plăti numai în numerar.

 

10) Este posibil să returnez un singur lucru din comandă?

 Se poate întâmpla să vă răzgândiţi cu privire la achiziţionarea unui produs din comandă, sau acesta să nu vă placă.

Deci da, desigur.

În formularul de retragere (https://www.vuch.ro/Stranky/Asistenta-pentru-clienti), veți indica despre ce bunuri este vorba.